Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Суботюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Суботюк В. Педагогічні вимоги до екологічного виховання молодших школярів в умовах світових глобалізаційних процесів [Електронний ресурс] / В. Суботюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_65 Обгрунтовано педагогічні вимоги до екологічного виховання молодших школярів за умов світових глобалізаційних процесів. Визначено головні завдання екологічного виховання та формування духовного ставлення до природи в молодших школярів: розвиток уявлення про цілісну картину світу природи, сприяння усвідомленню учнем себе як однієї з інших рівноцінних складових природи, стимулювання бажання сприймати й оцінювати властивості природних явищ, розвиток почуття та здатності переживати різноманітні духовні стани в процесі споглядання об’єктів природи, формування ставлення до природи в єдності естетичного та розумно-практичного її використання; виховання прагнення до дій та вчинків, спрямованих на підтримку або збереження об’єктів природи. Доведено необхідність дотримання наступних педагогічних умов екологічного виховання: комплексний підхід до вивчення природи, використання міжпредметних зв’язків, урахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей школярів, організація безпосередньої діяльності учнів з охорони та поліпшення природного середовища своєї місцевості під час навчальної та суспільно-корисної праці, вибір оптимальних форм, методів і прийомів екологічного виховання, вплив вчителів на вихованців власним прикладом бережливого, дбайливого ставлення до навколишнього середовища, єдність дій усього педагогічного колективу школи в процесы екологічного виховання учнів. Обоснованы педагогические требования к экологическому воспитанию младших школьников в условиях мировых глобализационных процессов. Определены главные задачи экологического воспитания и формирования духовного отношения к природе у младших школьников, в частности: развитие представления о целостной картине мира природы, содействие осознанию учеником себя как одного из других равноценных составляющих природы, стимулирование желания воспринимать и оценивать свойства природных явлений, развитие чувства и способности переживать различные духовные состояния в процессе созерцания объектов природы, формирование отношения к природе в единстве эстетического и разумно-практического ее использования. Доказана необходимость соблюдения следующих педагогических условий экологического воспитания: комплексный подход к изучению природы, использование межпредметных связей, учет возрастных и индивидуально-психологических особенностей школьников, организация непосредственной деятельности учащихся по охране и улучшению природной среды своей местности во время учебного и общественно-полезного труда, выбор оптимальных форм, методов и приемов экологического воспитания, влияние учителей на воспитанников собственным примером бережливого, бережного отношения к окружающей среде, единство действий всего педагогического коллектива школы в процессе экологического воспитания учащихся. The pedagogical demands of ecological education for primary schoolchildren in world globalizated condition of process are considered in article.
| 2. |
Суботюк В. І. Науково-методичні засади екологічного виховання молодших школярів у світлі вимог інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / В. І. Суботюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_28
| 3. |
Суботюк В. І. Теорія і практика екологічної освіти молодших школярів наприкінці ХХ століття: проблеми розвитку [Електронний ресурс] / В. І. Суботюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2015. - Вип. 11. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2015_11_56
|
|
|